.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رژه تاكسي‌ها در آستارا

همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر، تاكسي‌هاي شهري و تاكسي بي‌سيم آستارا رژه با شكوهي را در خيابان‌هاي اين شهر به نمايش گذاشتند.‌

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، در اين مراسم نمادين خودروهاي تاكسي شهري با نصب پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي ايران از مسير سپاه ناحيه آستارا به سمت مركز شهر و مزار شهداي گمنام آستارا رژه رفته و سالروز فتح تاريخي خرمشهر را گرامي داشتند.
فرمانده سپاه ناحيه آستارا در اين مراسم اظهار داشت: حركت نمادين تاكسي‌هاي اين شهر در راستاي تجديد پيمان شهروندان با آزادگان، رزمندگان و آرمان‌هاي امام راحل انجام شده است.
فرزام عباسي افزود: فتح خرمشهر روز شكوه ملت ايران و روز اتحاد ملي كشور در دفاع از ميهن اسلامي است.
وي شرف، عزت، و استقلال را رمز آزادي خرمشهر دانست و اظهار داشت: رشادت‌هاي مثال زدني رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس منجر به افتخارهاي به يادماندي براي ملت ايران شد و اين ميراث با ارزش را بايد براي ابد حفظ كرد.
عباسي خاطرنشان كرد: با آزادسازي خرمشهر در عمليات بزرگ بيت‌المقدس ملت ايران اسلامي سرافراز شدند.
فرمانده سپاه ناحيه آستارا تصريح كرد: دشمنان به دنبال ايجاد تفرقه و كم رنگ كردن ارزش و اهميت والاي دفاع مقدس و انقلاب اسلامي ايران هستند و بر همگان لازم است كه با حضور خود در صحنه، توطئه‌هاي دشمنان را خنثي كنند.
مديرعامل سازمان تاكسيراني بندر آستارا نيز در اين مراسم گفت: رانندگان تاكسي شهري آستارا در تمام مراسم‌ها و اعياد به صورت گسترده حضوري فعال دارند.
حيدر پيكري با اشاره به در پيش بودن انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري خاطرنشان كرد: براي هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات در شهرستان مرزي بندر آستارا و با هماهنگي مسئولان شهرستان، تعداد 220 تاكسي شهري در اختيار ستاد انتخابات آستارا قرار مي‌گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 5.089 seconds.